Lördag

Bara idag och sen imon också sen börjar vardagen här hemma, då är Fredriks 10 pappar dagar över. De har gått snabbt! Men de var ju de jag sa... Man väntar och väntar på sin bebis och minuter och dagar känns sååå långa! Sen kommer bebisen och vipps så har de gått flera veckor på en sekund och man sitter där och undrar vad som hände med tiden.. Imon blir Hugo redan 2 veckor!

Nu ska vi strax gå ut och gå en promenad. Barna ska sova lite i nya vagnen=) Hugo sover redan och har gjort någon timma, men han har redan haft sin vakna period imorse så han ser vi inte till förens till kvällen:P Han sover och äter hela dagarna, sen vaknar han till lagom tills jag blir trött och vill gå och lägga mig:P Kanske har de att göra med värmen, han blir trött och slö på dagen och sen när de blir svalare framåt kvällen vaknar han.

Japps nu var hälften av familjen klar, nu ska jag försöka mata en sovandes Hugo.. De är skit svårt kan jag säga!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0