Måndag-första dagen ensam

Jahopp här sitter vi. Jag och Hugo då. Alice sover fortfarande, men hon lär vakna snart. Säkert mitt i matandet av Hugo, bara för att liksom:P

Inatt har jag sovit så dåligt.. Hugo skulle äta vid 02, och han äter läääänge... Till 03 höll han nog på. Sen vid 04 var de dags igen för att tutta lite, fast de var nog mest för närheten för då somnade han nästan på direkten i mitt knä. Dock vaknade han till när jag la ifrån mig honom och sen låg han och snurrade fram till 06 och då ringde klockan för oss. Han är fortfarande klarvaken den plutten. Sitter här och gäspar hela tiden dock så han slocknar säkert snart iaf. Jag ska hinka lite kaffe och försöka vara lite allert.

Idag ska vi göra nada. Ta dagen som den kommer helt enkelt. Hoppas veckan går snabbt så Fredrik kommer hem till oss igen:) 5 veckors semester nu är ju inte fel:) Så mysigt vi kommer ha de! Jag älskar att umgås med honom, han är så himla underbar och vi har så kul ihop=) Sen att vi har helt förträffliga barn gör ju inte saken sämre precis;)

Snart har vi varit ihop i 3 år. Tycker tiden gått snabbt. Och de har hänt sjukt mkt på bara 3 år! 2 barn har vi liksom.. Jag räknade ut att jag varit gravid halva tiden vi varit ihop:P Så Fredrik har verkligen sett mina sämsta sidor (AKA graviditets monster..) och ändå hängt kvar hos mig, de är ju bra haha:D

Nepp kaffe vare ja. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0