Måndag

Inatt har Hugo vrålat. Varit såååå missnöjd verkligen. Vi har gjort allt.. Men de enda som duger är att tutta på mig. Det blir som en ond cirkel, tuttar på mig-dricker mjölk-blir övermätt-kräks-rapa-tutta på mig-dricker mjölk-blir övermätt-kräks-rapa and so on.... Jag har så ont i brösten nu! Och hela jag är klibbig av söt bröstmjölk, och Hugo måste vi nog bada idag för han luktar både bröstmjölk och kräk:/ Sen 4 har jag vatt vaken i stort sätt. Somnade nog strax innan 6 och halv 7 vrålade Alice och skulle upp. Och vi 7 gick jag och Hugo upp, för han vaknade av Alice och då började vi om på vårat amnings maraton och de orkade jag fan inte med. Nu ligger han tyst och stilla i vaggan här jämte, kikar lite och snackar. Han håller på att somna.. Utan mig, woho!

Idag ska vi låna ut Alice till hennes farmor och åka och storhandla. Har inte gjort de sen innan Hugo föddes utan handlat lite då och då och de är så mkt krångligare än att veckohandla som vi brukar. Sen efter vi handlat ska vi leta napp. Något måste finnas. Jag vill inte agera napp hela nätterna. Försökte med napp inatt, han gör världens grimas och illtjuter och spottar ut nappen. Men han tar den ofta iaf någon minut, om jag håller i den och skakar den lite. Suck.


Kaffe, mer kaffe och mängder av kaffe nu så man piggnar till.

Oh gissa vem som kvicknade till och ska upp:P



Kommentarer
Postat av: Tina

När Liam var liten vägrade han också napp. Men vi hittade en på toys r us, minns inte från vilket märke. Avent tror jag. Men den var så mycke mindre sugdel än på napparna som finns på tex ica. Hoppas ni hittar nåt :)

Kram

2011-07-18 @ 12:46:55
URL: http://familjentlt.blogg.se/
Postat av: MANDY- Mamma till River!

ja tiden går såå fort! ser att er illa kommit nu. gud vad härigt och jäklar vad snabbt tiden gick. kommer ihåg när River föddes och du suckade till mig för att du hade 4 långa månader kvar hehe!

2011-07-18 @ 16:56:19
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: sandra

Låter inget vidare...vad gäller napp så är Nuk den som efterliknar bröstet mest och det ska vara latexnapp. Testa...de kan ju gå.

Kram å lycka till.

2011-07-18 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0