Mitt i veckan

Gomorrn.. Inatt var Hugo billig. Vi la oss vid 23, vakande halv 01 för mat, eller vad man kan kalla de för Hugo somnade vid tutten nästan på direkten..Men när jag la ner honom började snurrandet och vi var vakna tills 03. Och med "vi" menas jag och Hugo. Fredrik sov som en klubbad säl halft utanför sängen, som vanligt. Längtar tills nästa vecka när Fredrik har semester så han kan ta Hugo någon natt så jag får sova lite mera=) Vid 3 somnade vi och sov till 4 iaf och då var de dags för mat igen, två blöjbyten och mera mat. Sen upp vid 6 nu. Så inatt har jag inte sovit mkt. Det känns i huvudet kan jag säga!

Ska hålla båda barna vakna så länge som möjligt och sen gå och lägga oss allihopa och hoppas vi sover lika länge som igår. 2,5 timmar sov vi ju vid lunch igår:D

Nu vill Hugo ha min uppmärksamhet, han är sällskapssjuk även när han inte ska tutta och vill bli klappad och pratad med. Social unge verkligen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0