Sovmorgon deluxe!!!!

Idag vakande jag vid 9, resten av familjen hade gått upp vid 7. Jag var på väg upp, men tydligen så somnade jag om innan jag hann de och Fredrik väckte mig inte heller:P Jag hade kunnat sova längre om jag inte vaknat av bröst sprängdfyllda med mjölk, så jag flög upp och letade upp min son som inte alls visade några tecken på att vara hungrig. Han sov sååå gott i sin vagga. Men fick mata honom i sömnen för att lätta på trycket haha:P Ni som ammat vet ju hur de känns när brösten är så fyllda, de är inte gott!

Han vakande inte utan åt i sömnen och ligger nu åter igen och sover i vaggan. Alice och Fredrik ska åka och handla frallor till frukost och även mat tills ikväll+ingredienser till kanelbullar=) Idag är sånt trist väder så vi ska vara inne och baka sa vi och ha lite mys<3

Nu vaknade Hugo, helt tyst och lugnt-Han är nöjd min skatt=)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0