Torsdag

Inatt vaknade Hugo halv 1 och höll på till 5. Sen vakande Alice strax innan 6, men Fredrik tog henne. Sov fram till 7 och då började Hugo igen. Sen låg vi och snozzade fram till halv 9. Känner mig sjukt slö. Inte undra på att Hugo sover så mkt på dagarna, har är ju igång hela nätterna. Han snurrar, gnyr och gnäller. Och detta flaxandet med armarna.. Snart flyfter väl ungen och flyger iväg. Imorse hade han ont i magen, skrek ganska så duktigt och fes som jag vet inte vad. Han fiser väldigt mkt, kanske är mjölk han inte tål. Jag får sluta dricka de och se om han blir bättre. För något jag får i mig gör ju honom så fisig. Mjölk måste de vara.

Igår var vi på en 4h gård och tittade. Alice klarade värmen bra, var över 20 grader igår. Hugo klarade den mindre bra stackaren:/ Han fick värmeutslag och var inte alls glad. När vi kom hem sen kräkte han ner hela våran säng och sig själv i 2 stora kaskad kräk, misstänker värmen.. Så vi får undvika att vara ute när de är så varmt.

Idag har vi inte mkt planerat. Städa lite. Sen ska jag sova. När Hugo somnar sen ska jag gå och lägga mig också så får Fredrik roa Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0