Hugo 1 vecka idag=)

I dag blir Hugo en hel vecka! Det är de lustiga, när man är gravid och närmar sig bf är dagarna sååå långa.. Sen när bebisen väl kommer flyger tiden förbi! Tycker nästan hans första vecka har gått lite för snabbt:P

I veckan har vi vatt på bb, kommit hem från bb. Tagit en promenad och lekt ute och matat ankorna, gått mer promenader. Haft besök av släkt och firat Hugo. Bara varit hemma en hel dag och kikat på tecknade filmer. Ja det är väl typ de vi gjort i veckan:)

Nu idag har de vatt as varmt ute så jag och Hugo har varit inne hela dagen, Alice och Fredrik var ute en sväng och då passade vi på att sova. Nu snart ska prins(ess)tårtan fram för att fira hans första vecka hos oss=)

Hugo och jag imorse=)



Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Snart har du två bustroll som springer omkring hemma, tiden går så fort. :)

2011-07-03 @ 20:07:05
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: ina

åh vad mysigt :)

2011-07-03 @ 22:39:51
URL: http://inia.blogg.se/
Postat av: Martina

Häftig förlossnings berättelse:):) de e verkligen helt annorlunda andra gången, värkarna var så mysko med nr 2, flera gånger som jag tänkte åka in men så slutade dom men som med dig gick de fort när de väl va på riktigt, när vi åkte in hade jag knappt ont heller, hanterbart, hade haft värkar i 1-2 h sen på vägen in vart det explosivt sen var det bara att dra ner byxorna när vi väl va inne så kom Bianca ut 45 min senare:) kul också att ha testat att förr både med och utan bedövning, fast ja föredrar nog Eda ändå;) grattis igen till fina lillebror, så söt:)

2011-07-05 @ 17:41:27
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0