Aj aj

Hmm har riktigt kraftiga förvärkar nu.. Inga som jag precis behövts andas genom men jag har vrålat till av smärta då och då. Och ofta kommer de också. Några mins mellanrum bara. Bebis har världens hicka och är helt vild, tro det är därför som sammandragningarna kommer så tätt för det är full rulle i magen:P Kanske början på något?

Well jag ropar inte hej än. Ska gå och lägga mig nu och sova, få se om det utvecklas till något eller ej.
Med Alice visste jag ju från första värken att nu var de på riktigt. Jag vet ju att det är olika med alla förlossningar, men kan de inte komma riktiga värkar behöver de la inte komma några förvärkar nu heller kan jag tycka:/

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0