Bebis på G?

Vid kvart över 13 tyckte jag att de kändes som om de hela började.
Sen dess har jag klockat lite värkar och de tätaste är typ 3 min och de högsta är ca 15 minuter. Men de gör inte så ont. Det är hanterbart. Men de känns i magen att det är lite annorlunda. Tog alvedon vid lunch, för jag kände redan då att jag började få "mensvärk". Inte fasen hjälpte alvedonen precis. Tog 2 till nyss och har en varm vetekudde emot svanken. Få se om de lugnar sig. Annars så blir de nog bebis snart:) Så här började de ju med Alice. Men då vet jag att redan någon timma in i klockandet hade jag så ont att jag fick andas genom värkarna lite. Nu behöver jag inte de och har ändå haft de i 5 timmar. Så det kan la hända att detta bara är förvärkar, kraftiga sådana. Men antingen hela eller iaf en bra bit av slemmisen släppte innan:) De gjorde de dagen innan med Alice, eller om de var samma dag och i samband med värkar.. Minns inte riktigt.

Spännande detta:)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gu va spännande!! Hoppas på att det kan vara dags nu! =)

2011-06-24 @ 21:36:38
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0