Bu och bää

Tro de blir bebis idag eller imon. Känns som de.

Magen är konstant hård av alla sammandragningar och jag har ihållande "mensvärk" i ryggen och nere i magen. Och bebis är vild och sparkar och har sig så jag blir såå sjösjuk pga de. Jag har så ont mellan bena också, de är antingen foglossning eller så trycker bebis på så mkt. Känns inte gött alls. Så idag sitter/ligger jag ner. Stackars Alice idag, ha en sån mamma som bara sitter/ligger idag. Hon spydde imorse också, i mitt knä men på täcket då. Vet ej om de är någon magsjuka eller varför hon kräkte. Hon är piggare nu så kanske var de inget. Få avvakta och se. Mår hon bättre sen när Fredrik kommit hem från hon hänga med honom och göra lite ärenden idag. Hon måste aktiveras lite när hon bara suttit här inne med mig idag.

Och jag ska fortsätta vila och se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Spännande, det kommer gå toppen :)

2011-06-23 @ 19:32:41
URL: http://zebster.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Grattis till Alice på namnsdagen :)

2011-06-23 @ 19:53:46
URL: http://familjentlt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0