Final Countdown!


BF idag då.. Men idag blir det ingen bebis. Inga känningar på att det kommer bli snart heller. Lite förvärkar men de har jag haft till och från i snart 3 veckor så jag börjar bli van.

Nu känns de ändå rätt bra, det är dagen fram tills idag som man räknar ner och väntar ivrigt. Att gå över sen är egentligen ingen fara, för man glömmer de liksom. Iaf var de så med Alice. Jag längtade som en tok fram till bf, och när jag gick över så var de ingen mer intensiv väntan. Då tog jag bara dagarna som de kom. Förhoppningsvis vaknar jag imon och bara tar dagen som den kommer:) Jag ser fram emot att Fredrik ska vara ledig lite längre nu i helgen, och en helg går sjukt snabbt! Så jag vet att snart kommer bebisen vara här iaf=)
Hoppas de blir i början av nästa vecka. Måndag hade vatt bra så midsommar varit över så jag fått äta min sill och mina potatis ifred, kan vi säga de bebben min? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0