Fredag

Jag har haft sån halsbränna inatt.. Hemskt! Trodde jag skulle spy när jag vakande imorse:/ Dock har de aldrig vatt så illa denna gången som med Alice, då var de fruktansvärt! Detta är ändå inom ramen för vad som är OK.

Dock uppskattar jag inte att vakna och känna spykänslan...

Jag är så trött på detta nu. Bara några dagar kvar nu... Och oj som man väntar! Men hade jag mått kanon och inte haft förvärkar så skulle de inte känts så jävligt. Nu vill jag bara ha ut bebisen, spelar ingen roll hur men ut ska den!

Fredrik råkade väcka Alice imorse.. Skulle lägga på henne sin filt för hon var kall, och så vakande hon. Jag hade ingen lust att gå upp innan 7... Suck. Nu kollar hon på Bubbleguppies, det är nästan lika skoj som Dora tycker hon=)
Alice har börjar säga "mommie", misstänkte att de kom från Dora pga att dom använder sig av engelska i programmet. Och idag hörde jag de:P Så nu mera är jag inte mamma, jag är mommie:P

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost trots min halsbränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0