Gääääsp

Go morrn!

Ingen bebbe nu heller. Känns inte som om de blir idag heller.
Idag vet jag ej vad vi ska hitta på. Jag har så ont i kroppen att det blir nog inte något aktivt iaf. Tro jag har lite foglossning mellan bena igen, haft pytte lite för ett tag sedan och nu känner jag att jag är stel och har lite ont. Får väl roa Alice så gott de går här inne. Kanske ta ett bad med henne, det tar ju en liten stund.

Oj vad mkt mer hon börjat prata och förstå, på bara någon dag. Nu säger hon "nää" och skakar på huvudet när man frågar henne något som hon inte vill. Strumpa, akta och lite andra saker har hon sagt. Dock härmar hon oss när vi ber henne säga de, fast igår hos farmor och farfar hade hon sagt "sitt" till farmor och farfar=) Tycker detta är så spännande med att hon börjar prata lite!

Nu ska jag dricka lite mera kaffe och sen tar vi nog ett bad. Eller om jag duschar själv, kanske inte kan komma ner eller upp ur badkaret:P Är ju lite knepigt med magen nu:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0