Hört om fixeringsvärkar..?

Det är iaf de jag har. Bebeisen låg ju så jädra högt så de jag känt som värkar har varit hur han borrat sig ner, precis som värkar fast mer brännande fram i magen.

Vi var inne på förlossningen och bm kände och jag hade inte öppnat mig ett skit, för nej först fixerar sig bebisen och det kan kännas så här. Suck säger jag bara. Men när jag väl var på förlossningen ville jag bara hem och sova. HAAA tro ni jag har fått de eller? Nope.. De största mellanrummet mellan "värkarna" har varit 10 min. Så jo jag har slumrat till och vaknat så med mins mellanrum i typ en två timmar.. Sen gav jag upp. Inget har jag kunnat äta heller. Varje tugga gör mig illamående och allt snurrar. 28 timmar har jag varit uppe nu. Jag börjar se duddelt och må skit. Jag ska klocka lite värkar nu efter ett bad på över en timma, se om de är lite tätare kanske och mer regelbundna. För in på förlossningen ska jag snart för jag måste ha ut bebisen nu eller så får dom söva ner mig så jag slipper ha så här ont och vara så här trött.

Har man en bra graviditet utan foglossning och besvär får man tydligen äta upp de sen på förlossningen.. Rättvist? Ja kanske de...

Kommentarer
Postat av: Memmie

Har han kommit? Har han kommit? Har han kommit? :))



Kraam Emelie

2011-06-27 @ 19:51:49
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0