Idag äre sommar

Tublinne och korta shorts var lagom idag! Underbart väder ute! Vi har vatt ute och gått runt fästningen (Alice sov i vagnen) sen på väg hem stannade vi till vid en lekplats och Alice lekte lite och vi solade:) Igår satt jag på en bänk typ 15 min i solen och väntade på Fredrik och då blev jag solbränd efter skorna(och linnet som man ser på bilden här nere)! Såna gladiatorskor.. så nu är fötterna helt randiga:( Försökte sola bort de men det går la inte om jag känner min bränna rätt.

Nu har vi vatt inne en stund, äter lite mackor och dricker lite kallt. Var väldigt varmt ute!!
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Fredrik ska köra sin mamma och pappa till ett bröllop så vi kan inte precis åka någonstans. Kanske gå en sväng till sen och Alice kan få cykla lite:) Fast inte nu i värmen, det är för varmt för henne/mig nu.



Kommentarer
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Tack så mycket :) Duktigt av dig att du lyckades sluta under graviditeten trots allt :) Vet hur svårt det är, speciellt när man dessutom har en massa hormoner som svajar, i kroppen..

2011-06-04 @ 16:22:09
URL: http://nninaaw.blogg.se/
Postat av: carola

barnen var såååå nöja med sin dag, det bästa var tältet.

Jag övernattade med dom, supermysigt.



Hoppas du haft en härlig dag

2011-06-04 @ 20:16:17
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0