Ingen midsommar bebbe iaf

Tjohej här sitter vi!
Tro alla är lite uppstressade, Alice ska inte sova och Fredrik är förvirrad^^

Själv hade jag gärna gått och lagt mig nu medan de är lugnt. För "värkarna" har typ gått över nu. Kommer någon då och då men när de väl kommer är de starkare. Mer slemmis har också kommit. Och just nu är jag skit trött, så jag ska nog snart gå och lägga mig. Alice vill inte alls. Hon sov typ en timma sen vakande hon och gallskrek. Vi kom på att hon hade ej bajsat idag så vi mixade lite torkade katrinplommon och mjölk och gav henne. Få se om hon har tänkt lägga ett lass eller ej.. Verkade innan som hon hade ont i magen så därför fick hon komma upp. Nu vågar ingen lägga henne pga att hon kommer gallskrika och de fixar jag inte nu. Men får hon skrika lite brukar hon bajsa. Känns elakt mot både henne och våra grannar..

Fredrik har verkligen vatt förvirrad idag, glömt saker hela tiden och bara vatt allmänt snurrig:P Frågade om han är lite nervös nu när jag börjar få ondare, "jaaaa" fnissade han:P Det märktes så tydligt på honom att han gick runt och var nervös:P

Nu ska jag nog göra lite välling till Alice så får hon äta i sin säng och kanske somna, eller skrika sig till lite bajs och somna sen. För nu vill jag inte vara uppe längre ifall de skulle dra igång något inatt eller imon.

Tjing på er!

Och ja hoppas ni haft en trevlig midsommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0