Lördag

Hejsan!
Dagen har rullat på, galet sanbbt!
Fick sovmorgon till halv 10, lika bra att passa på att sova om förlossningen skulle starta. Så därför får jag nog sovmorgon imon också, även om de är Fredriks tur då:P

Idag har vi gått ner till stan. Kikat lite efter present till lilla Jamie. Hittade en så söt gosekanin:) Sen var vi uppe på sjukhuset och träffade Emma och lilla Jamie:) Så himla liten och söt! En kopia av sin bror, helt otroligt lika!

Alice har lärt sig säga både "Emma" och "Jamie" idag, samt "docka" :P Fast ytterst sällan man får ur henne de riktigt.
Hon klappade på Jamie och tittade lite. Hon var inte så intresserad, mest lockande var gosedjurna i hans sån bb vagn:) Undra hur hon kommer vara mot våran bebis. Hon gillar ju inte när bebisar skriker och gråter. Fast säg något barn som inte reagerar på bebisskrik?

Nu sitter Alice och kollar på Nalle puh, som vanligt.. Och jag fick flytta mig från min goa plats i soffan.. Jag fixar inte att se den jädra filmen EN GÅNG TILL. Jag blir tokig!

Nu ska vi äta tacos och sen gos i soffan, till någon annan film än Nalle puh!

Nej ingen bebis än. Inte mkt förvärkar heller idag. Suck..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0