Måndag

Oj jag hade visst glömt blogga idag... Gör jag de ej på morgonen så blir de liksom inte av.

Idag har vi haft besök av Martina och Nelli på fm. Lite lek och bus här inne hos oss=)
Sen vid 13 gick jag och Alice och la oss och sov em, i 3 hela timmar. Ja vi brukar la sova typ så länge.. Fast jag brukar alltid vakna någon gång och kolla klockan, nu vaknade jag efter 3 timmar av att Alice sitter och klappar på mig:P Jag var väl väldigt trött helt enkelt:P

Sen kom Fredrik hem och vi lagade mat och tog de lugnt. Nu har jag precis kommit hem efter en promenad längs havet med Martina, snacka om tur med vädret för när vi kom hem till mig igen började de precis dugga ute och nu öser de ner:P

Jag ska börja med att tvinga mig själv till längre promenader varje dag nu tills bebis har kommit:) Dels för motionen och dels för att promenader sägs ju ha en viss verkan till att de ska sätta igång. Men så vitt som jag förstått de så är det bara när bebisen är fixerad och ligger långt ner, då ska de "trycka på" så en viss hormon börjar produceras vilket ska sätta igång en förlossning. Men lite nytta kanske de gör iaf=)

Ska ta och snurra in mig i en filt och sätta mig på balkongen med lite kaffe och andas den friska regnluften medan Fredrik gör chokladbollar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0