Midsommar

Tjohej! Imorse fick jag sovmorgon till 10:) Härligt de!

Alice skulle upp halv 5 imorse. Men knepet var att låta henne tro att jag bara skulle kissa och sen ta upp henne. De funkade bra för hon somnade medan jag var och kissade och hon låg kvar i sin säng och väntade:P
Hon sov till 8 sen och då gick Fredrik upp med henne.

Inatt har jag haft lite ont, jag vaknar varannan timme av att jag har så ont i höften så jag måste vända sida, och när jag vänder mig om sätter de igång lite förvärkar som håller mig vaken en stund. Har väldigt mycket "mensvärk" i ryggen och nere i magen. Det känns som om riktiga värkar kan sätta igång när som helst. Det är bättre när jag ligger ner och har något varmt emot ryggen, då gör de inte ont alls. Men nu när jag vatt uppe en stund och rört mig har jag skit ont igen. Så tillbaka till soffan nu igen.

Fredrik och Alice badar och strax ska dom ner till stan och kika om hemmakväll har öppet och hyra lite filmer. Det blir en sån midsommar:P Sen ska vi äta lite sill och potatis lunch och sen bara vara hemma och kika på film och gosa i soffan. Låter perfekt tycker jag=)

Jag ska nog ta mig en dusch och ta på mig kläder iaf:P Lite väl slappt att gå runt i gårdagens trosor och nattlinne eller vad:P

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer
Postat av: irina

åååh spännande! hoppas på bebis till helgen!! håller tummarna! kramar

2011-06-24 @ 15:59:20
URL: http://gullebulle2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0