Morotspasta med kräftstjärtar

Åt något så sjukt gott till kvällsmat och jag bara måste dela med mig av receptet!

Morotspasta med kräftstjärtar

Men i receptet står de att man bara ska ha 1 burk creme fraiche, det var på tok för lite till såsen! Så vi hade i en burk matlagnings yoghurt också. Samt 1 hel dl persilja ist för 1/2 dl. Kanon gott verkligen! Nästa gång vi gör de ska vi köpa en större burk matlagnings yoghurt och en extra burk kräftstjärtar, så man kan verkligen frossa i de:P

Testa de! Jag trodde verkligen vi skulle gå beställa pizza, receptet är så enkelt och de är inte mkt i men ack så gott!
Både Fredrik och jag tyckte även att man hade kunnat byta ut kräftstjärtarna mot bitar av kycklingfilé. Det ska vi testa någon gång iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0