Morrn!

Mina förvärkar är borta, och imon är de bf. Jahapp.. Bf efter ul då. Bf efter senaste mens är ju den 24 juni. Så det blir säkerligen då.

Idag är jag trött! Alice började gny och ha sig halv 6. Vid 6 gick hon och Fredrik upp och jag fick sova till 7 iaf:) De behövdes! Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka vakna, ser fasen dubbelt typ!

Idag händer inte mkt. Andningslarmet har kommit, kikade efter kolli nr:et på posten och såg att de hade kommit till Vbg. Så förhoppningsvis får vi ett avi idag och kan hämta de:) Fast de står på Fredrik (skrev de på han ifall de skulle vara så att jag låg på BB så han kunde hämta de) Så han får hämta de själv sen i em.

Kanske stor städa lägenheten idag..? Jag orkar inte ens ett rum utan sammandragningar och värk så kasnke kan sätta igång något. Antingen de eller så får jag jävligt ont och får ligga på soffan hela kvällen sen:/

Nu, kaffe iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0