Morrn!

Idag är sista dagen på denna veckan, sen är Fredrik ledig=) Ska bli mysigt, ser verkligen fram emot de!

Midsommar har vi inget planerat precis. Bara vara hemma och äta sill och potatis:P Kanske åka till något sånt dansställe om de är OK väder så Alice får dansa lite. Vill inte åka långt ifall vattnet skulle gå och vi måste ta oss till sjukhuset. Eftersom bebis ej är fixerad så måste jag in till sjukhuset på direkten. Suck.

Kunde inte sova inatt. La mig runt 23, pratade med Fredrik fram till 00, sen låg jag vaken fram till nästan 2. Fredrik hade också svårt att sova. Jag hade förvärkar, och faktiskt när den första kom så kändes de som "kanske är en början" vilket jag sa till Fredrik, gissa vad han svarar då.. Alltså män.. "Nej men jag är inte redo" Vafan? Va då inte "redo":P

Låg och diskuterade namn. Fredrik är knepig och inlåst på flera namn som jag inte är så glad i precis.. Samma var de med namnen till Alice. Fredrik "övertalade" mig att det var en Alice vi fått, vilket jag iofs höll med om men jag ville verkligen ha ett annat namn på henne, men de passade hon inte alls i. Får hoppas bebisen passar till något av våra namn iaf=)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med Alice och dricka lite kaffe. Sen ska vi bara vara inne idag och gosa och kolla film:) Hon har börjat att kolla på Disney filmer med mig:D Kan sätta på nästan vilken film som helst och hon sitter kvar och kollar:) Igår kollade vi på Draktränaren, fast hon var lite rädd för drakarna så jag fick se de mesta själv, men filmen köpte vi ju till oss vuxna:P Såg aldrig klart den så det ska jag göra idag iaf=) Jag älskar den filmen!

Förvärkar har jag haft mkt inatt. Men ingen känsla på att bebis kommer än, men nu får bebben lugna sig lite tills efter helgen:P Tro ni den gör de? Nepp får säkert idag eller imon bara för de:P

Usch, jag börjar bli lite nervös nu när jag tänker på hur nära de är! Jag är ju så sjukhus rädd! :(

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0