Mvc 16/6

Sf mått: 35 cm
Hjärtljud: 145 slag per minut

Som vanligt såg allt bra ut. Min bm tycker jag är exemplarisk, jag följer kurvor så bra haha:P
Mitt sf mått är mkt mindre nu än med Alice, då hade jag 37 eller 38 i vecka 39+0. Magen var mkt större då. Men hela jag var större så kanske inte så konstigt. Bebisen är inte fixerad nu heller, men de gör inget för han snurrar nog inte runt. Fick kika med ul för att se att de verkligen var rumpan som låg upp och inte huvudet, inte för att min bm var osäker men det var nog mer för en kul grej plus att jag sa att jag ville gärna ha en garanti:P Shit va stor ungen är nu! När man gör rul ser man ju hela bebisen så bra, nu kunde man inte se alls så bra för han var kolosal! Men lagom stor för sin vecka. 39+4 räknade bm ut mig till, är ju i 39+0 idag så de stämde ganska så bra:) På lördag är bf om man ska gå efter ul nu då. Men de gör jag inte:P Bm sa att de var gott om plats för bebisen i magen, bra mängd fostervatten och allt såg så fint ut. Skönt att höra. Bara undrar om all plats gör att han väljer att stanna där inne och gotta till sig till sig ett bra tag till....  Jaja min bebis gör som den vill. Jag vet att tiden går fort, helt plötsligt kommer bebben vara en så där 4 veckor och man undrar vad som hände:P Vet ju hur de var med Alice, dagarna innan och efter bf var de drygaste jag vatt med om.. Men sen helt plötsligt var allt förbi och jag tyckte tiden gick sååå fort.

Mitt järnvärde var 124, jättebra de med=) 

Tycker jag är klar med denna graviditeten nu faktiskt:)
Helt nöjd med detta, nu är miraklet välkommet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0