Namnsdag

Idag har Alice namnsdag. Tyvärr var de ingen här som såg de förens hon gått och lagt sig för natten:/ Hon kunde iaf fått en glas suckar jag nu:P Men hon får de imon ist=) En bloggläsare påminde mig, dålig man känner sig när man själv inte sett de:P Fast oftast brukar jag kika på våran kalender (förstårligt nu när jag räknar ner till bebis ska komma) och kolla namn till kommande bebis på de som har namnsdagar:P Men idag har jag inte gjort de, konstigt nog.

Jag: Idag har ju Alice namnsdag, visste du de?
Fredrik: Näää.. Eller jo visst de har hon ju! Hon och Hitler.

Suck.. Rolig karl man har.



Kommentarer
Postat av: Memmie

Hahahahaha! Ja det är väl Adolf & Alice? Tyckte jag såg det på datorn igår. " Grattis Alice på namnsdagen i efterskott " :) Hade det blivit en bebis igår så hade ni ju kunnat döpa honom till Adolf! Haha!

Trevlig midsommar vännen!

kram Emelie

2011-06-24 @ 12:22:30
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0