Ny vecka

Jahapp.. Bf denna veckan då. Jag har inga planer på att bebisen kommer nu snart. Känns inte som de.

Men kommer bebis snart så blir de säket på midsommarafton, bara för att jag helst inte vill ha just den dagen! Skulle vilja fira midsommar hemma eller borta, iaf inte på förlossningen eller bb. Men med min tur så kommer bebisen komma antingen den 23 eller 24. Så nu vet vi de:P Kan nästan lova de haha:P

Idag spöregnar de.. Fast de ser ut som om de blir ljusare ute nu. Men de kan lika väl regna hela dagen idag. Natten var inte rolig och både jag och Alice kommer nog sova hela em. Det började med att jag la mig sent. Sen så hade Fredrik någon jävla kli-attack. Han kliade.. och kliade.. och kliade... Jag blev fan galen! Så vid typ halv 2 så gick han upp och tog på sig kläderna och körde en sväng. Jag sov när han kom tillbaka men vid 3 vakande jag igen, då började Alice snurra och sucka inne i sitt rum. Då låg Fredrik på soffan och kliade där ist. Sen så somnade jag inte precis om. Låg och snurrade fram till 5 sen var jag vaken typ. Vid 7 gick vi alla upp. Konstigt nog är jag inte trött än, men de kommer la. Alice ligger här på mattan och snurrar. Känns som om halve dagen gått men klockan är inte ens "mellanmåls" dags...

Jädra Nalle puh.. Jag får inte sätta på något annat för Alice.. Och jag fixar inte mer Nalle Puh nu! Jag lägger mig hellre inne i sovrummet och glor i taket än sitter framför tv och ser en minut till av Nalle Puh. Jag är bara hatis mot detta "nya" Nalle puh, de animerade. De tecknade jag själv såg när jag var liten har jag inga problem emd. Ska fasen gå ner till hemmakväll i stan och köpa en sån riktig Nalle Puh dvd till Alice.

Fast inte nu, nu började de regna igen.


Kommentarer
Postat av: eriika

tack för tipset! har suttit och läst igenom hennes blogg nu :)



såklart att du kommer att kalva när DU inte vill, ungarna kommer ju när dom tycker att det passar :P



förra året hade jag BF 30 juni, firade midsommar ute i stugan 25e, och den 28e kom hon. så jag hade tur :) men nervös va jag allt!

2011-06-20 @ 10:16:51
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0