Sååå varm

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag kokar upp! Jag är så varm och svettig, fast kall på kroppen. Jag mår illa och är så trött.. Men nej inga förvärkar eller slemmis.. Jag bara mår skit. Jag är såå varm! Det plågar mig! Är 14 grader ute på balkongen och det spöregnar, men jag tycker de är lagom varmt, men inte fasen kan jag sitta där ute inatt:/ Kan inte ha öppet heller för de andra fryser ju då. Och stackars Alice som inte sover med täcke och bara i shorts och t-shirt.. Hon lär ju vakna iskall om jag ska ha öppet inatt:( Kommer bli en hemsk natt känner jag så hemskt varmt som de är. Jag tackar för att de inte är 30 grader nu, då hade jag dött! De ska vara svalare väder fram till midsommar, skulle vatt bra om jag fått föda nu och sluppit vara gravid i värmen, jag fixar nog inte ett sånt högtryck igen som de var för någon vecka sedan!

Det kryper i kroppen och jag är såå varm, helt sjukt!

Ska gå och lägga mig nu med öppet fönster, så får Fredrik stänga de sen när han lägger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0