Söndag

Dagarna rullar på, redan söndag!

Idag ska vi nog bara vara inne och pyssla lite. Mina jädra gardiner ska upp idag! Har sagt de i 2 månader ju typ men idag så ska dom upp (lika troligt att dom kommer upp idag som att bebis dyker upp..typ..) Ska iaf försöka få upp dom. Fredrik skulle hjälpa mig men han somnade med Alice för en timma sedan och när jag väckte honom nu vaknade givetvis hon också så nu ligger dom där inne i sovrummet och försöker somna om, eller ja han försöker få Alice att somna om.

Haft en hemsk natt.. Så varmt! Och ont i ryggen (gick för långt igår).. Fönstret fick vara lite öppet och precis här utanför är de ett stråk, alla genar här förbi inklusive fulla människor som går till och från stan. Fasen va folk kan låta säger jag bara! Vaknade runt 3 och fick lyssna på ditten och datten, skrik och gaaaaap. Jag låter gammal men fan att man inte kan hålla häften när man är 18 plus och går genom bostadsområden... Lite vett får man fan ha!

Så var de inte gapande folk som väckte mig var de en suckandes Fredrik (för han kunde inte heller sova) eller så var de värmen. Oh ja jag vakande med munnen full med spya också en gång.. Jävla halsbränna! Min reflex var att svälja, gott...

Nu ska jag ta mig en glassbåt och sätta mig på balkongen och svalka av mig. Badade nytt i typ 40 grader, smart jag som redan var varm! Men de var skönt för ryggen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0