Tisdag

Nepp ingen bebis än. Men mkt förvärkar och mer slemmis.. Men som sagt detta kan man ju ha några veckor så jag ska la försöka tänka på annat tills dess jag får värkar. Själv är jag född 2 veckor för tidigt och jag är min mammas andra barn, så kanske samma sak händer här:) Man ska aldrig säga aldrig=)

Idag har dagen gått super snabbt! Vi vakande inte fören halv 9 och sen gick vi ut vid 11. Alice cyklade runt kvateret på sin trehjuling (jag puttade henne runt kvateret kanske vi ska säga) Sen stannade vi till i typ 5 min på en lekplats, Alice hade ju sandaler och vägrade gå i sanden... Sen började de dugga lite så vi skyndade hem. Där efter bjöd svärmor på fika och sen gick vi upp till oss och sov em, Alice sov i 3 timmar! Från 13 till 16. Då vid 16 fick Fredrik ta över och jag åkte med en vän och handlade sia glass på outletten nere i Falkenberg. Köpte glassbåtar, plopp strutar och sandwich:) Så nu har vi lite glass hemma:P

Nu hade vi tänkt gå och lägga oss strax, tidigt för en gångs skull:) Igår somnade inte jag fören vid 03.. Jävla förvärkar som höll på och spöka och väcka mig till och från. Och åskan och mulrade fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0