Torsdag

Tjohej!
Inatt har jag knappt fått sova heller, alltid är det något som stör ens sömn.. Inatt var de Alice som drömde mardrömmar och skrek efter mig. Fredrik gick in till henne medan jag gjorde välling, märktes tydligt att hon ville komma upp till mig när hon fick syn på mig. Undra vad hon drömde stackarn:/ Hon höll på att gny och skrika om vatt annat i jag vet inte hur länge. Sen när jag vakande imorse så hade jag slängt av mig täcket så jag var helt iskall, sitter fortfarande här och fryser och är sååå kall. Jag gick upp halv 7 för jag tänkte att nu snart vaknar säkert Alice så jag kan lika väl gå upp.. Men icke, hon sover fortfarande! Kanske om jag tar mig lite frukost, då vaknar hon nog!

Idag ska jag till mvc. Sista kollen innan bf. Har ett datum uppskrivet i slutet på juni också, men de hoppas jag att jag slipper gå på=) Egentligen bryr jag mig inte hur förlossningen startar, jag har vatt med om en förlossning som startade av sig själv och gick kanon. Kanske igångsättning vore något? Jag skulle inte ha något emot de, få ett bestämt datum liksom så man slipper denna ovetande väntan. Jag har ingen lust att gå över hur länge som helst, vet ej hur länge man får gå över här i vbg heller.. Man behöver ju inte få tidigare än bf bara för att de är ens andra barn liksom.

Vågar nog på mig lite frukost ändå, jag börjar bli hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0