Vaaarm och svettig

Jag klarar inte av denna värmen.. Mår så dåligt och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vill ligga i sängen hela tiden men stackars Alice tycker inte de är så roande.. Tyvärr får hon stå ut för tillfället för innan vi gjort oss klara för att gå ut så rinner svetten och allt snurrar för mig så jag vågar faktiskt inte ta mig ut, med risk för att tuppa av!

Idag var vi inne tills Fredrik slutade jobba vid 16, då körde vi till bibblan och lämnade och lånade böcker till Alice, sen en 10 mins lekstund på lekplatsen innan de var dags för Fredriks tandläkartid. Till tandläkaren, tog 20 min sen åkte vi och handlade. Detta gjorde mig helt slut!! Alice var med trött, skönt att hon fick bränna lite energi idag ändå iaf. Imon kommer jag inte ens försöka gå ut om de är så här varmt och svettigt. Då får vi roa oss inne tills Fredrik slutar och det blir svalare ute.

Nu ska jag gå och lägga mig. Mår så dåligt.. ont i magen, min mage då. Svettig, förvärkar och känner mig allmänt "sjuk". Så här kände jag mig innan Alice kom om jag inte minns fel. Men så här kan jag också gå och må i flera j*vla veckor.. Jag hoppas dock inte de, antingen vill jag må så bra som jag gjorde för någon vecka sedan eller så får bebisen faktiskt dyka upp till helgen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hade inget barnlås på min balkongdörr och bodde på fjärde våningen, så jag hade också grind. Som en extra säkerhet! Köpte en vit på ikea, i stål eller vad det är för material. Kanonbra grind. Ett litet tips :)

2011-06-10 @ 00:47:03
URL: http://familjentlt.blogg.se/
Postat av: irina

Jag lider med dig!!! att vara gravid på sommarn e väl inget annat än plågsamt :( o sen när man e trött o mår pess så kan man inte bara få gå ifrån en stund o bara vara...

jag känner så oxå. är inne i en orkeslös period o e trött på att vara förälder med allt det ansvar som följer....man ska leka, hitta på saker, laga mat m.m...

får se om jag kan skicka bort han till mormor i helgen :P vi skulle åka bort båda två, men fan. jag kan ju stanna kvar :P

o apropå inlägget att Alice säger "mommie"

David säger titt som tätt "äiti" som är mamma på finska. o jag förstår inte vart det kommer ifrån för vi pratar bara svenska här hemma. kanske från mormor? Roligt det där iaf ;)

kram på dig.

2011-06-10 @ 09:31:19
URL: http://gullebulle2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0