Veckosluuut

Tjo ho!
Precis roat mig med att vaxa Fredriks rygg:P Jag tycker de är så kul när han vrider sig i plågor haha:P Så himla känslig! Han svor och var så argsint av sig.. "Detta är sista gången du gör detta på mig" "Sluta nu jag får hellre vara halv-hårig än denna smärtan" "Detta är inte värt de, sluta" så lät han hela tiden, plus allt gapskratt:P Jag höll på att pinka ner mig haha:D Tog sin lilla stund, försökte göra de noggrant.. Men de är inte så lätt när han vrider och vänder sig heeeela tiden^^

Iaf, nu är han len och mjuk, få se imon hur mkt jag missat haha:P

Köpte såna wax-stripes på Gekås.
Samt bebissaker och lite till Alice

Spann och spade och annat strand skoj
Nappar till Alice
Leggings till Alice
Body till Harry
Bäddsätt till Harry
Skötbädd till Harry
Pjamas till Alice
Trosor till Alice
Tandborstar till oss alla
Diskmedel
Deo
2 Dora dvder till Alice
En stor boll till Alice

Sen var det säkert något mer plock men man glömmer ju:P
Alice fick även ett par pax sandaler från skobo. Lyckades till slut hitta ett par som inte var skrikande grisande rosa. Jag förstår seriöst inte varför alla skor till tjejer går i rosa, lila, rött.. Sandaler till killar kan man ju såklart köpa, MEN där är det mest mörka färger och de vill vi inte ha eftersom Alice har så ljusa kläder. Skulle vilja ha gråa/vita sandaler med färgglada ljusa detaljer. Men de finns ju typ inte.. Dessa är vita med lite rosa på, och väldigt lätta! Så de är vi nöjda med=)

Efter de åkte vi till Fredriks farmor och farfar och fikade lite. Sen en snabbhandling och hem och äta. Vi var svultna allihopa när vi kom hem, ingen åt någe vidare lunch.. Ändå är jag vrålhungrig nu igen.. Ska äta lite jordgubbar nu och se om de kan släcka min hunger:)

Ingen bebis idag heller. Förvärkar som kommer och går. Bryr mig inte längre om hur ofta de kommer.. Känns så meningslöst med att klocka dom.. Magen är orolig och jag mår lite konstigt. Men jag är pigg i kroppen! Har inte ont någonstans faktiskt.. Bara väldigt trött i huvudet och behöver nog strax sova. Få se när jag kommer i säng:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0