Bad blogger

Dålig uppdatering här på bloggen. Har ej haft tid! Alice är mammig x 10 och när jag väl sitter vid datorn är det kik på facebook samt lite spaning efter babysaker som kommer först:P Är så sugen på att köpa! Men ack, ska först upp och rota genom Alice klädlådor=)

Frågan är om vi ska köpa en spjälsäng eller en vagga som man fäster i taket. Kan vara skönt att ha bebisens sovplats där Alice inte precis når, men läskigt att hänga Harry högt upp:/

Vad tycker ni?
Jag vet att hon kommer inte låta bli honom i en låg vagga.. I en spjälsäng får han nog vara ifred, men tänkte att en vagga i taket är kanske lite "luftigt" på sommanren. Jag vet inte..

Idag har vi vatt ute på en 1,45 minuters promenad längs med havet=) Är helt röd i ansiktet:P Kanske solen, eller ansträngningen haha:P För jobbigt var de!


Vad då mammig?

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå!



Om jag hade fått mitt andra barn i dag, med erfarenheten man har både som förälder och från tiden på Babyproffsen så hade jag köpt en Sovgunga.

En vagga som man hänger i taket eller över en dörr, vilket gör den såååå smidig att även ta med om man ska bort över dagen osv.

Är inte större än en handväska.



Kram å lycka till

2011-03-07 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0