Dagens mage


Vägde mig idag på mvc, + 8 kilo sen inskrivningen och ca 10 sen jag blev gravid. Yes, undra hur det här kommer sluta:P.. Well jag hade ingen övervikt alls när jag blev gravid denna gången så jag är egentligen inte orolig alls. Men kanske inte behöver gå upp 1 kilo i veckan nu tills Harry är född iaf:P Men jag är så hungrig! Vill äta hela tiden och allt går ner! Till och med pasta börjar smaka gott igen:)

På kortet var det full rulle i magen, Harry når fan revbenen nu när jag sitter ner! Och han sparkar hårdare än Alice redan nu! Oj så jobbigt jag hade de med henne, fick inte sitta eller ligga ner, då sparkade hon frenetiskt på revbenen och jag grät så ont som de gjorde.. Undra hur det kommer bli i vecka 35 när Harry redan nu börjar lattja med mina stackars revben!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu testar jag IGEN. Det har inte gått att kommetnera dina inlägg :(. Grattis till bebis nr2. Hur känns de :)?

2011-03-17 @ 21:08:49
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: carro

Jag heter oxå Anna i mellannamn, likaså mina systrar å även mormor hette de, så de namnet blir de nog inte som första namn iaf :) men jag tror ändå de blir en kille, känns som de :)

2011-03-17 @ 21:39:29
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0