:/

Vilken dag igår....
Alice var fruktansvärd hela dagen. Jag var helt slut. Kunde inte gå ut heller för snön yrde helt besatt. Fredrik kommer hem tidigare, tack och lov för de=)

Skulle kika in på min hotmail, den är blockerad.. Någon har "snott" den:/ Så jag fick skicka en begäran om att få tillgång till kontot igen till support. Var tvungen att skriva så många av mina msn kontakter som möjligt, och seriöst vem fasen lägger en mailadress på minnet? Det gick ju som de gick.. Sen skulle jag även skriva lite av mina mail som jag hade, kunde knappt komma på några där heller! Så jag vet inte om jag kommer få tillbaka min hotmail/msn. Så alla som har mig där ni får blockera mig och sen ta bort mig om jag inte får tillbaka den, vilket jag bör veta ikväll. Jävla skit..

Köpa ett bättre virusprogram kanske..

Alice levde jävel till klockan 02 inatt. Skulle inte sova, sov kanske 20-30 min åt gången. Till slut somnade vi alla iaf. Och Alice sover än! Vi vaknade inte fören 7.40 så Fredirk hade försovit sig lite:P

Ska nog gå in och väcka fröken nu. Eller ta mig frukost.. Gillar dock inte att avbryta min heliga frukost så väcker nog henne först, men är så sjukt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0