Fredag

Tjohej, äntligen fredag och helg!

Idag hade vi planer på att gå bort till Öppna förskolan. Men känner mig inte tillräckligt social för de idag.. Få bli nästa vecka ist.

Så vi stannar hemma idag och städar. Skoj skoj..

Vid 6 vakande jag av mig själv, typ 2 min innan fredriks klocka ringde. Vi somnade inte om utan båda låg vakna och morgongosade till 20 över 6, och Alice hade inte ens vaknat när vi gick upp då! Så jag hann duscha och klä på mig innan Fredrik kom med Alice på armen. Hon hade legat och lekt i sin säng en stund. Helt nerkissad var hon också.. Så hon fick duscha av nederdelen av kroppen. Jävla blöjor!

Sen så har vi bara lallat runt. Dammat och dammsugit vårat sovrum, bytt sängkläder och tatt på nya. Alice har hjälpt till=) Ska nog sätta mig och sy en dregelhaklapp nu och rätt denna gången. Den första jag sydde glömde jag vika kanterna på! Men gör inget, erfarenhet ger ju färdighet=)

Oj nu kom solen, var som om någon tände en stark lampa här i vardasrummet!

Hörs senare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0