Fredag!

Och dagen börjar med att Alice vakanr vid 8, kan de bli bättre:D
Iofs vakande hon 5.30 och vi tänkte låta henne ligga vaken till 6 och då gå upp eftersom Fredrik skulle gå upp då. Hon började yla där inne och Fredrik ropar att det är "natten" och hon ska sova, två gånger får han ropa sen blir de tyst. Fredrik gick upp vid 6 men jag sov vidare tills 8:) Jättehärligt!

Dock är jag så där seg nu, i både kropp och huvud, har sovit för länge haha:P Somnade vid 22 igår och sov tills 8 minus 2 kisspauser på natten och den lilla vakna stunden vid halv 6. Så jag har sovit väldigt länge, och gott!

Och hela Varberg är täckt med nyfallen snö, precis som det verkar vara runt om i landet (enligt min facebook iaf).
Känns lagom kul.. Alice hade fått nya vårskor som hon invigt och jag tänkte börja använda min vårjacka snart. Men nu blir de inget med de om detta ska ligga kvar. Fast de tror jag nog inte de gör så länge.

Drömt om vilket garn jag ska köpa idag, haha jag är så sugen på att börja med min filt!

Nu ska vi slappa en stund sen börja med fredagsgöran. Städdag... Jippy..

Någon som kan rekommendera någon bra film som kommit ut nyss?
Vi funderar på att hyra film till helgen=)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nää för fort jag har tryckt på kommentera-knappen så har det stått: Webbsidan kan inte visas :s.

Jag förstår de, måste vara lite som en dröm :).

Jag är sugen på en till, men de är så mke funderingar kring de där så jag blir tokig :p

Har du inte facebook lr nå, lättare att prata där :).

2011-03-18 @ 11:48:41
URL: http://tinosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0