Funderingar

Sitter och letar efter roliga och färgglada leggings på nätet. Hittar inget:/
Haha jag är ingen leggings människa, MEN nu till sommaren måste jag ju ha något över baken och jag kommer knappast komma i mina vanliga byxor efter förlossningen. Och mammabyxor känns lagom roligt då de tygstycket kommer kasa ner för magen inte är tillräckligt stor för att hålla upp de. Så leggings och tunikor tänkte jag köra på i sommar, vilket är en helt ny stil för mig. Mixa och matcha, hallå hjälp..

Hittar knappt leggings, är de inte modernt nu i sommar eller? Vill ha färgglatt och gärna roliga mönster, och billiga med tack!

Kanske hittar något uppe i göteborg, om jag nu vågar köpa de så här innan jag fått bebis och vet min storlek. Kanske svullnar upp och går upp 10 kilo till, vem vet.

Idag blev en sån där skrutt dag. Känner inte för att göra något. Gardinerna ska jag sy upp. Men behöver hjälp med att mäta hur höga dom ska vara från golvet och lite sånt. Väntar nog på Fredrik så han får hjälpa=)

Färgade håret innan, eller ja tonade de. Blont står de på förpackningen men jag skulle mer kalla de ljusbrunt.
Ska tona om de om några veckor till lite ljusare och sen gå till frisören och klippa mig. Bra att ha de avklarat innan Harry kommer=) Klippte mig när jag var gravid i vecka 38 med Alice, vilket var så skönt! Tänkte klippa mig kort denna gången, eller mycket kortare iaf=) Egentligen hade jag velat klippa mig skit kort, typ snaggat. Ja för håret tar för mkt tid tycker jag. Fast jag får nog inte för Fredrik:P Undra om han märker att jag har en ny hårfärg när han kommer hem från jobbet..? Syns knappt tycker jag, men det luktar sån efterbehandlig jättemkt!

Resultatet.

Mitt hår börjar bli jävligt slitet nu. Ska nog se till att klippa mig i april.
Skulle jag passa i kort hår är frågan...


Kommentarer
Postat av: minimamman

Leggins är underbart! Sitter inte åt om magen ;)

Dock vet jag inte om jag skulle klara av för färgglada men får se på dig sen hur det ser ut :P

2011-03-29 @ 15:20:16
URL: http://minimamman.blogg.se/
Postat av: carro

Jag skulle verkligen behöva klippa mig oxå, va i nov-09 sist de blev gjort :p jag har långt, tjockt och lockigt hår sså det är skitdrygt med allt hår. Å växer som satan gör de oxå.. skulle va skönt med helrakat till sommaren. Haha :)

Kram

2011-03-29 @ 16:04:30
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0