Fy fan..

Så trött jag är!! Har vatt aktiv idag och kanske pga de eller pga att jag knappt sovit inatt så är jag så sjukt trött. Det blir bara värre och värre de här med tröttheten. Jag orkar inte hålla mig vaken! Ser dubbelt så trött är jag!

Iaf så har jag vatt på mvc idag, tatt rödahunds prov som ska skickas och kikas på ifall jag är vaccinerad eller ej. Sen lunch hos svärmor, promenad med Alice, fått nytt element i vårat sovrum, vatt och handlat garn med Martina, handlat mat med Martina, lagat mat, ätit mat och sen slocknade jag i soffan.

Imon är de full rulle igen. Träffa Martina och Nelli på fm sen hem så Alice få sova och sen kommer nog E in till stan och kanske skulle träffa henne och resten av hennes familj då. Få se.

Åh va jag längtar efter min underbara säng! Fasen, den är inte bäddad... Hemsk det är när man är så trött och helvetes sängen ej är bäddad... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0