Go morrn!

Sovit illa inatt. Drömt hemska drömmar. Ni kan nog gissa om vad om ni kikar i inlägget här under.

Iaf så hoppas jag dagen blir bättre än min natt varit. Alice nyser och snorar, yey! Förkylning var precis var vi behövde! Hon verkar hängig och varm också. Suck.. Få se vad vi hittar på idag bara för de.

Martina och jag pratade om att gå och simma ikväll. Hade la vatt skoj. Måste leta upp min bikini och prova den bara:P

Usch va grinig Alice är..
De senaste 3 dagarna har hon stått jämte mig och skrikit för hon har helat hänga på min arm hela tiden. "Mammma mmmaa mmaa mamma maamaa" hör jag HELA tiden.
Undra om det är för att hon håller på att bli sjuk eller det är någon fas hon kommit in i. Märkt att hon börjat sakna folk nu också. När någon går så skriker hon och blir upprörd. Och om hon ser att jag gör mig iordning för att gå blir hon helt vild och svansar runt bena på mig och vrålar:/ Går jag då utan henne blir hon jätteledsen. Men folk måste ju gå ifrån henne, jag måste ju kunna gå ifrån henne.. Men det är hemskt jobbigt när hon blir så ledsen=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0