Idag gäller de

Bokade tiden för 3 d ul i början av februari, snart 8 veckor sedan. Tiden har gått galet fort!

Tänkte att när jag bokade tiden nu 31/3 att va långt gången jag kommer vara, en bebis överlever om den skulle födas nu. Det är en stor grej.

Jag kunde sova inatt (trodde inte jag skulle kunnat de så nervös jag var inför 3 d ul), sov jättegott! Dock vakande jag av att Fredrik höll på att möblera om i sängen vid 3. Men de var inga problem att somna om sen. Sov tills Fredrik gick upp kvar i 7, då kom Alice glad och pigg. Vi låg och gosade till 20 över 7=)

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på idag innan vi ska åka. Känns som om jag kommer bara gå och vänta på att klockan ska bli 15 så vi kan åka upp till Göteborg=)

Mina gardiner kan jag icke sy, ska byta gardinstänger och då kanske gardinerna blir för långa/korta om jag syr dom efter de stängerna vi har nu. Kanske sätter mig och syr en liten mössa, om jag kan koncentrare mig på de=P

Nu kladdkakefrukost =D

Tjing!


Kommentarer
Postat av: irina

Hur långt tar det att köra till gbg från varberg? jag e inte där så ofta, kanske märks? :P

E det Alice 18 månaders kontroll den 26/4 eller?

E inte hon lite över medel längd oxå?



va spännande med 3d UL! Hoppas man får se bilderna, tror bebben blir lik dig! ;)

2011-03-31 @ 08:29:49
URL: http://gullebulle2.bloggplatsen.se
Postat av: Sophie

Åh vad skoj :) Lycka till och njut av den lille nu. Ha en toppen dag i Göteborg.

Kram

2011-03-31 @ 09:20:38
URL: http://zebster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0