Köpt på Gekås

Alice fick ett pussel, som uppskattades iaf en kvart.
Tokfian pusslade innan frukosten imorse=) Pusslet kostade 30:-


Fick köpt mig ett bar härliga sommargardiner a lá 70 tal.
Jag älskar dom! Kostade 50:-


Och sen ett par vita sammets gardiner=)
Ska försöka få in lite vitt i vardagsrummet nu till sommaren. Det är annars så svart och grått här inne.
Kostade 279:- (ca)


Kunde även inte låta bli att köpa denna:P Jag är såå fest sugen och denna kommer nog användas någon gång när man är barnfri=) Vet ej vad den kostade men inte så mkt iaf!


Nöjd med mina köp=) Hoppas gardinerna blir fina nu bara!

Kommentarer
Postat av: Karro

Shit va tuffa Gardiner! vill med ha! hehe

2011-03-24 @ 07:54:09
URL: http://mammaslillaflickan.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Jag vill oxå! Har letat som en galning efter vita sametsgardiner. Förhoppningsvis ska jag snart få åka dit jag med =D



Hoppas att ni får det trevligt i gbg =)

2011-03-24 @ 09:00:34
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0