Lördag

Go morrn!
Strålande väder ute! Ska strax hoppa in i duschen och sen ut och gå en runda=)

Vaknade vid 6, då skulle Alice upp. Men Fredrik gick in och sa att det är natt och hon ska sova lite till, duktig som hon är la hon sig ner och var iaf tyst, vet ej om hon somnade eller låg och lekte/bajsade. Vid kvart i 7 hojtade hon om att gå upp nästa gång så då gick Fredrik och Alice upp. Jag hade tänkt att kunnat fått sova fram till 9.30. Men vid halv 9 väcker dom båda mig med nybakade scones och chokladmjölk=) Fredrik hade bakad både vanilj och vanliga scones, vilken god frukost! Älskar när han gör frukost till mig, så mysigt!

Så dagen har börjat jättebra! Alice är mindre snorig idag och alla är pigga och glada=)

Om vi hinner hade jag velat åka och kika på lite skor på skopunkten, bara titta. Inga vårskor än:P
Ikea ligger ju jämte så kanske sticker in dit och kikar lite också=)
Det är iaf vad jag vill, få se vad vi sen hittar på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0