Lördags morgon

Underbar morgon! Solen skiner himmlen är blå!
Fredrik satt på balkongen i solen och jag satte mig i hans knä, vi hade bara pjamas på oss! Snacka om att det var varmt ute! Satt där en bra stund, tills Alice kom och ville komma med:P Lite för kallt för henne faktiskt. Men man kände att sommaren är påväg nu=)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar och gå en promenad i solen. Fredrik ska byta däck och Alice får la hänga med mig.

Sen ska vi till falkenberg och kolla på ett ställe som heter Fynda. Babyproffsen ligger där också. Måste fan bestämma oss för vagn typ NU. Kommer Harry några veckor för tidigt så kommer vi nog inte ha en vagn..
Tro vi tar en Emmaljunga Twin nitro. Man vet vad man får liksom. Teutonia funderade vi på men ingen babyaffär i närheten har den och vi hade ju gärna velat provköra den innan vi beställt den. Så blir nog inte den bara för de.

Frukost först nu kanske:)

Hoppas solen skiner hos dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0