Måndag

Alice ligger och vänder och vrider i sin säng, har legat där i över 40 min nu. Hon säger inget än så hon får ligga där. Vi tror hon gör nr 2 då det inte är gjort idag. Bara de inte blir skrik och panik och hon inte ska sova ikväll..

Harry har lagt beslag på magen ÖVER naveln nu. Helt plötsligt så ligger ungen strax under mina revben med hela kroppen och trycker sig uppåt! Jag har mått illa konstant idag nästan pga de, jag blir åksjuk! Kan inte sitta ner rakt utan måste sittligga för att kunna andas riktigt. Känns inte bra alls. Som tur är ska vi till bm på onsdag och ska då höra med henne hur han ligger och om jag kan putta bort honom. Han blir så arg om jag försöker peta bort honom nämligen..

Igår kände vi olika kroppsdelar genom magen, helt sjukt häftigt hur väl man känner de! En fot där, ryggen där och huvudet:) Han är stor nu min älskling=) Och sån hicka han har.. Flera gånger under dagen! Jag mår så illa av de:S Och värre blir de la när han blir ännu större..

Idag såg vi en lite bebis på öppna förskolan. Den låg och sov i sin liggdel på goövet och Alice pekade och sa "Titta" till mig för att jag skulle se bebisen. Vi stod länge och bara kikade, Alice var intresserad faktiskt! Aldrig sett henne intresserad av mindre bebisar så förr. Kanske ett gott tecken? :)

Nu ska jag lägga mig raklång på soffan och putta bort Harry från mina revben och försöka andas lite riktigt nu när jag suttit här en stund.


Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Hittade din blogg på FL och tänkte kika in och säga hej:)



Fin blogg du har!

Allt bra med er?

Kramar

2011-03-22 @ 16:22:21
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0