Måndags morgon

Gomorrn! Uppe vid halv 7 idag.. Jag har redan duschat och tvättat håret och ska strax ta mig lite frukost. Alice är redan klar med sin frukost, sitter och leker framför svampbob nu=) Snart ska jag bada henne sen tar vi kanske en tur till öppna förskolan, få se hur trött Alice är vid 10.

Alice sa de första riktiga långa orden idag:)

Alice: Tutte?
Jag: I ditt rum, titta där.
Alice går in i sitt rum, vänder sig om i dörren, : Där mamma, titta tutte.

Hon sa det så tydligt, hade till och med r:et i där :) Mitt hjärta tog ett skutt, så stolt man blir!
Ringde Fredrik och berättade på direkten:P Han blev också helt till sig, fjantigt kanske men vi grät ju någon tår när hon tog sin första promenad genom vardagsrummet! Sånt ÄR stort när man har barn:)

Nu ska jag plocka fram de gamla påslakanet och klippa ut mitt babybody mönster som Fredriks farmor hjälpte mig med att rita igår. Få se hur detta går haha:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0