Måndakväll

Tjohej! Sitter här helt sjukt sugen på något gott! Men finns inget hemma mer än muffins.. Och jag vill inte ha mer muffins nu..

Hade velat trolla fram kladdkaka, trolla ja. Är på tok för trött för att baka.

Denna veckan kommer gå fort känns de som. Har lite saker för oss vilket kommer fördriva tiden ganska så mkt.

Alice har diskat med mig idag, lagt in tvätten och plockat undan i sitt rum (plockade undan och sen fram allt igen haha). Hon har börjat bli så hjälpsam, men det handlar om att hon härmar oss. Hon ska vara med och plocka i allt, vilket är supermysigt till viss del. Det går snabbare att vika tvätten och lägga in den själv, men att se henne skina som en sol när hon får hjälpa till gör inget att det tar dubbelt så lång tid=)

Häromdagen sa Fredrik att han är så stolt över henne, och så stolt över att vara hennes pappa och hur mkt han älskar henne/oss:) Han brukar säga mkt sånt, det värmer att höra hur mkt han älskar oss, sin lilla familj:)
Känner precis samma sak, världens stoltaste! Underbar känsla att var mamma, undra hur det kommer bli att vara mamma till två. Mkt tankar som far runt i huvudet. Tror Alice kommer bli en bra storasyster dock även om jag oroar mig lite=)
Inte långt kvar tills Harry kommer=) Jag räknas la snart som höggravid tro jag=) Snart är våran pluttis här!

Ne nu tusan blir de någon muffins iaf:)

Natt natt!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Adrian är lika, han ska hjälpa till hela tiden, när jag hänger tvätt står han nedanför och ger mig kläderna, och sen ska han hjälpa till att ta det till garderoben också, när det bara hunnit torka i 30 minuter.. Men det är så sött så man kan inte bli arg. :)

2011-03-14 @ 21:28:32
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0