Matvrak

Uff, känner mig hungrig konstant! Det går en liten stund efter de jag ätit och sen är magen tom igen=/ Tryckt i mig 4 muffins och en semla idag, ska ge mig på min andra semla nu hehe.

Hur många semlor har du ätit idag?


Väldigt nyttigt av oss att ha en sån här dag till semlornas ära haha:P

Varit på Ljusparty ikväll också:) Det var mysigt! Beställde ett 12 pack med votivljus med två olika lite mer sommriga dofter=) Längtar så tills sommaren! Dels för solen och värmen och självklart efter lille plutten i magen=)

Nu min semla sen sängen=)

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Här blev det en semla idag. Men oj så god den var :)

2011-03-08 @ 21:58:57
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Mamma carola

1 semla här, är inte så förtjust i det.



Lät jättehärligt med ljusparty, får hoppas någon har ett sånt snart.



Hoppas din dag blir bra

2011-03-09 @ 08:48:51
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0