Migrän

Åh fy, vaknade med världens huvudvärk när Fredriks klocka ringde. Så ont så minsta lilla ljud och rörelse gjorde så det dunkade i huvudet. Känns som om någon borrar i skallbenet mellan ögonen. Ljus är inte så farligt men ljud och när jag rör huvudet gör extremt ont. Alvedon bet inte på detta heller då jag tog 2 vid halv 7 och inte har de blivit bättre. Rolig dag vi kommer få här hemma.. Fredrik kunde verkligen inte komma hem idag och ta Alice. Får härda ut och verkligen hoppas de blir bättre!

Ska slänga mig på soffan med allt jag kan behöva inom räckhåll så jag slipper röra mig i onödan.
Stackars Alice som får dras med mig idag=(


Kommentarer
Postat av: Lenita

förjävligt med migrän!!blää stackare!!! och ja mot migrän hjälper ju inte alvedon eller ipren =(( krya på dej

2011-03-28 @ 09:48:02
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0