Min Födelsedag

Min födelsedag i bilder, tänkte de kunde vara lite skoj=)

Dagen började med att vi städade, självklart skulle Alice hjälpa till=)


Sen passade vi på att äta lite muffins innan vi dammsög, smart drag för det blev verkligen smuligt efter muffins ätandet=P


Sen strax innan vi skulle gå ut började de snöa...


Mycket!


Alice stod länge i fönstret och bara tittade, kan tro att hon aldrig sett snö förr!


När Fredrik kom hem blev det dricka i form av sprite med en jordgubbe=P


Alice kom och såg vad jag drack och skulle självklart smaka...Hon älskar sånt som är kolsyrat den ungen!


Jag fick bestämma maten och valde självklart både min och Fredriks favoriträtt, Paella!
Finns inget godare! (Kan skriva receptet i ett annat inlägg om någon önskar)


Mätt och belåten mamma fick paket på soffan=)


Fick en passande bok!! :P


Fick även en symaskin!!! Nu ska de sys!!!!


Sen kom svärmor upp och fick då en ljushållare men den har jag ej kort på:/ Fin fin iaf!

Sen blev det fika och självklart tårta med choklad och jordgubbsfyllning
23 ljus och jag lyckades blåsa ut alla haha:) Alice var helt fasinerad!


Dagen avslutades med lite magbilder när kameran ändå var framme:)
Börjar bli rund och go nu haha:P

Alice ville både klappa på magen och komma upp till mig:P

Älskade bula, långt ner har jag magen denna gången:)


Det var min födelsedag, och den var helt perfekt=)
Tack alla som grattat, fått hur mkt grattis som helst på bloggen, facebook och via sms=)

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken fin blogg du har! :)

2011-03-13 @ 09:29:09
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0