Mitt i veckan

Go morrn!
Sovit så gott inatt. Kan vara för jag åter igen sluppit springa upp och kissa inatt. Somnade så sent så är ju därför.

Idag ska vi kanske traska bort till Öpnna förskolan. Är inte så sugen på de idag dock.. Men samtidigt så känns de taskigt emot Alice. Vi ska iaf se till att hon får träffa barn minst 1 gång i veckan och igår lekte hon med sin kusin som är 11 månader så träffa barn är ju avklarat för denna veckan. Men det skadar ju inte att låta henne träffa fler barn. Bara de att på onsdagar brukar de vara så små barn på ÖF. Barn runt 8 månader. Hon leker inte med så små barn. Hon gillar inte precis så små barn heller. Hoppas de blir annorlunda med Harry. Vi tror de iaf:)

Ska ju sy upp mina gardiner idag. Får väl göra de när vi kommit hem från ÖF och Alice ska sova. För gå en promenad så hon får sova gör jag inte. Jag får såna sammandragningar nu att jag kan inte gå längre sträckor. Bara att gå till ÖF som ligger knappt 1 km bort tar nästan 20 min, brukar ta drygt 10-12 min i vanlig takt. Jag får stanna upp, stå still i ca 30 sek och vänta ut sammandragningen.. Så fick jag göra när jag var gravid med Alice i vecka 38.. Så det är tidigt nu för sammandragningarna att börja. Vill inte ha en bebis så här tidigt, tidigast 1 juni får Harry komma ut. Vore skoj om han kikade ut antingen den 6:e juni på Sveriges nationaldag eller på midsommarafton=)

Nepp dagen får väl börja nu.. Ingen lust alls, vill krypa ner i sängen igen och sova färdigt men det finns inte som alternativ.

Tjing!






Kommentarer
Postat av: minimamman

Fy här är samma med sammandragningar :( Totte får köra vagnen nu för tiden för det orkar jag inte ens knappt :(

Ni får leka med oss nästa vecka när vi är friska :)

2011-03-30 @ 08:44:43
URL: http://minimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0